viernes, 17 de diciembre de 2010

Yotube. prosumerren repositorioa ala hedabide handiena?

Internetek, komunikaziorako aukera edonorri ematen diola aipatu dutu askotan. Edonork zintzilikatu dezake bere bideoa youtuben. Edozein izan daiteke ekoizle eta kontsumitzaile interneteko hedabide ugaritan.
Gaur egun, anglizismoak edozertarako erabiltzen diren garai honetan, ekoizle eta kontsumitzaileei “prosumer” deitzen zaie.
Edonork san dezake bere bideoa youtuben, hala ere, edonork ezin dezake arrakasta izan bertan. Arrakasta gehien duten bidoak, enpresa handiek egindakoak dira, ekoizle hutsak direnak. Badago salbuespenik, hala ere gutxi dira. Arrakasta puntualak dira honakoak, kasualitatez lorturiko arrakasta dutenak.
Youtuben arrakasta gehina duten enpresa handiek egindako produktuak dira, hala ere norbanakoek badute aukera arrakasta lortzeko.
Beraz, youtube prosumerren repositoria izan daitekeela egia da. Baina egia da baita ere, enpresa potenteek, diru gehien dutenek arrakasta lortzeko aukera gehiago dituztela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario